Om CRM-eksperten

Hej, jeg hedder Jacob Schriver, jeg har arbejdet med CRM, kundeservice og kundeservice software siden 1995.

Jeg har arbejdet for CyberCity, Tele2, Image Scandinavia, Tiscali, Yahoo! og mange andre.

Det er virksomheder, der har hundrede-tusinde af kunder som der skal holdes styr på.

Det at give hver enkelte kunde en god oplevelse, når de er i salgs-loopet, når de bliver on-boradet og når der opstår problemer – er en kæmpe udfordring.

Jeg må erkende, at jeg hurtigt opdagede, at jeg lavede de samme fejl, og at jeg på mange måder er blevet ved med at lave dem.

Customer Relationship Management (CRM) er på mange måder et område, der let bliver overset.

For et par år siden startede jeg sammen med en gammel ven – som jeg arbejdede sammen med i World Online i slutningen af 90′ – et firma der netop giver dette den opmærksomhed det fortjener.

Firmaet hedder Cloudify.biz – vi arbejder med optimering og automatisering af forretningsprocesser på tværs af værdikæden – CRM er kun en del af dette.